USA!!

Jag har äntligen gjort det, jag har tagit mig till USA för fotboll, high school och allt annat roligt som väntar. På förmiddage träffade jag mest massa nya människor och shoppade. Och jag jag spenderade för mycket pengar men jag är ju bara i USA en gång, haha. På eftermiddagen träffade jag alla fotbolls och basket coacher och sen åkte jag med familjens släkt och åt på en mexicansk resturang här i närheten. Efter det så var det dags att träffa några av killarna som jag kommer att spela fotboll med.

Så samanfattningen av dagen är väll alla är otroligt trevliga och snälla, sen jag måste förstå att jag inte kan jämnföra alla priser mot svenska under ett helt år, haha, det skulle istortsätt ruinera mig.

Huset som jag bor i är jätte mysigt och jag trivs faktiskt riktigt riktigt bra. Sen att familjen är helt underbar gör ju bara saken bättre.

Nu är det dags för mig att lägga mig så jag måste stänga ner. Saknar alla där hemma, men ett år sen är jag tillbaka!!

Puss på ljumsken och ja bilder är på väg

Kommentarer
Postat av: LISSE

Har du fått ett eget sovrum? =)

2010-07-19 @ 00:30:19
Postat av: bella

Var med och tävla om att bli veckans blogg! Allt du behöver göra är att kommentera att du är med. Alla har precis lika stor chans att vinna. Vinner du får du även en liten överraskning hemskickad i posten. Du har med andra ord inget mer att förlora än ca 1 minut utav ditt liv.

// Bellisen :3

2010-09-20 @ 18:51:23
URL: http://bellisen.blogg.se/
Postat av: Sara R

HALLÅ, dålig uppdatering! OCH INGA BILDER, OMG!!!

Nä, men på riktigt: saknar dig massor kisse, ser verkligen framemot att få höra av dig idag :) <3333

2010-11-14 @ 14:21:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0