Guess what, im alive!

Hej hopp, välkommen till bloggen med sveriges mest uppdaterande bloggare. Eller inte, haha ! Men men, livet går vidare. Mycket har förändrats på sista tiden. Man lär sig nya saker hela tiden. Vissa saker är roliga andra inte. Men vad ska man säga livet fortsätter att överraska. Jag mår i alla fall bra. Träningen rullar på, varit lite sjuk under lovet och tidigare men de är bara att jobba hårdare så kommer jag dit jag vill iaf. VM närmar ju sig trots allt med storm steg. Och det gör slutprovet i fysik också men de kommer gå, de gör de alltid på ett eller ett annat sätt.

I helgen har jag först vart på 50års fest för en av mina gudföräldrar. Henrik Sörblad, grattis! Sen på lördagen pluggade jag först sen åkte jag in till stan för att coacha PeeWee, de gick rikitgt bra, lite få killar men de tar sig när man kommer närmare säsongen. Sen blev jag uppplockad av Marcus och hans föräldrar, han skulle tävla och du ville jag följa med, sägt och gjort. Det va riktigt coolt måste jag säga, de är lite respekt att hoppa 2:03m(höjdhopp är de vi talar om). Riktigt roligt va de att kolla iaf. Även fast jag va nervös som bara den. hahah. För er som inte vet vem Marcus är, är det min pojkvänn sen lite mer än två månader tillbaka. En underbar människa kan jag bara säga. Efter tävlingen följde med marcus hem och åt tacos titta på film och mös. Alltid lika mysigt att sova där. Sen åkte jag hem så jag va hemma vid tolv, plugg time, så nu har jag pluggat och tränat, men de känns inte riktigt som om nått av dom blir riktigt färdiga. Men jag får försöka lägga ner så mycket tid jag kan och förhoppningsvis kommer jag tillräckligt nära målet.

Nu ska jag iaf fortsätta plugga, puss på ljumsen // frida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0