De gick bra!!

Kan ju börja med att säga att slutprovet i fysik gick riktigt bra, helt underbart. Hade faktiskt börjat tvivla på att plugga faktiskt ger nånting men nu blev de ändring på de. Kom ut från provet med en gigantiskt leende på läpparna. Att komma ut från ett prov och känna att man har lyckats är en ganska så underbart känsla. Ja, så va de med de iaf.
haha.

På fredagen var jag först hemma hos marcus på eftermiddan, sen åkte jag in till uppsala och var på middag med familjen, hemma hos monika. En kompis till familjen. Hade inte varit i hennes nya lägenhet tidigare men det va riktigt snyggt kan jag medela. Efter middan fick jag skjuts ut till Marcus igen. Tittade på film under kvällen sen åkte vi in och hämtade bror hans på krogen. Va faktikst en riktigt rolig åktur trots att klockan va tre på natten. När vi kom hem igen va de bara att sova. Skulle ju upp tidigt och träna PeeWee. Sagt och gjort. Med en pizza i magen morgonen efter bar de in till stan. Det blir roligare och roligare att träna dom varje gång, man ser skillnader direkt, hur kul som helst. Sen va de hem till knivsta och sova lite. Sen iväg på 18års fest. Denna gång var de Lydia som fyllde 18, Grattis Tjejen!! Kul va de iaf och kul att återse massa gamla ansikten. Morgonen efter åkte jag till Västerås för att titta på Marcus som skulle hoppa. De blev en första plats i de inlagda gurkspelen. GRATTIS! Sen hem till honom för lite mer pizza och även lite senare tacos. Nu är jag tillbaka på hemmaplan och gör ett försök med att trycka in kläder i gardroben.

puss på ljumsken// frida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0