Att göra

NU: Optikkapitlet
IMORGON: Sista frågorna i boken, häftet och optikkapitlet
ONSDAG: Gammalt nationellt prov, "Testa dig i fysik"-frågor.

Vad kan man säga mer än hej jag har ett liv. Men det ska gå, har träning onsdag morgon iaf, men träningen imorgon blir skippad, ävn den på onsdagen men de får gå, sen är ju faktiskt Fysik A över, de tycker jag är väldigt nice. Blev lite cp med alla natru ämnen när jag böt skola, man hade gjort helt olika saker och vissa grejer hade man inte gjort alls. Då var de bara att plugga. Kemin var ju dock värst, alla kategorier men de gick och jag fick ett VG, ahde jag inte fått det hade jag dampat sönder, ursäkta uttrycket men så mycke tid som jag har lagt på de ska man ju inte ha ett VG liksom. Hade MVG i idrott och hälsa iaf. De va lite nice. Inte för att jag va orolig men nu har jag ju fått höra de ordentligt inte bara att man fått de på olika moment.

Aja, nog om skolan. Vad hände idag igentligen. Dagen började med gym. Det gick faktiskt rikitgt bra men nästa gång ska jag lägga på vikt, känns som jag har kört med samma förlänge nu, de får bära eller brist. Hoppas mer på de första dock, hahah. Det är ju trots allt landslagsläget nästa helg. Ska bli roligt att träffa alla igen. Och självklart få smälla lite. Och framför allt visa upp hur mycket starkare man har blivit. BIG SMILE! hahah. Sen till skolan för idrott, hade  bollsporter. Måste säga att dom senaste idrottslektionerna har varit riktigt roliga. De va basket och olika lekar som gällde. Asså jag har blivit så sjuk dålig på att träffa korgen så de finns inte. Får ta att fixa de lite smått. Nästa lektion va inställd så då åt vi först, sen satt jag, amande och carolin och väntade på att få hämta busskorten så vi kan åka fram och tillbaka till gymmet. Caroline gav upp efter en halv timma. Men jag och Amanda satt kvar. Sen gav vi också upp, och gick tillbaka en timma senare och då va han där, äntligen. Så då fick vi de fixat sen satt jag i bibloteket och pluggade lite, sen hem och fortsätta plugga. Nu har jag pluggat hela kvällen och har bara lite kvar. Sen ska jag SOVA, dagens bästa nyhet. haha.

puss på ljumsken// frida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0