100203

Hejhopp!

Vad ska jag säga, allt rullar på. Inga större förändringar för tillfället. Det var landslagsläger i helgen och det gick riktigt riktigt bra. Ibland blir jag faktiskt lite förvånad över mig själv. haha. Ne, men jag kommer nog ta och leva på lite prestationer från helgen ett tag. Denna gång var de ju inte heller brist på blåmärken eller skrubbsår när jag kom hem inte eller överansträngda muskler. Men kroppen är snart ikapp och då blir de full fart igen. Dock har jag ju tränat iaf. Men kanske inte dom musklerna som gjorde det näst intill omöjlgt att gå i trappor första dagen efter lägret.

Plugget har faktiskt också kommit i fas eller vad man ska säga. Har haft problem med det sen jag slutade på IB men nu är jag på g igen. Hinner det jag ska hinna och slutat att skjuta upp saker så fruktansvärt mycket.

Nu är det dags för mig att sova, har historia imorgonbitti, men den försvinner efter vecka 7. Underbart!

Puss på ljumsken// frida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0