Ute på landet!

Halloj!

Är ute på landet nu. Kan ju säga att de är lagom kul att sitta fast ute i skogen på Halloween. Nästa år blir de ändring på de. Hade de iaf as bra i sthlm trots lite kalabalik vid tillfällen. hahah heja sara! Men mycket godis fick jag iaf. Nöjd! Tror vi köpte godis för typ 200kr eller nått. Dock va de inte bara till mig utan även till resten av familjen ramberg. Men de räckte och blev över iaf. Igår bakade vi scones till frukost och sprang runt på stan under dagen. Sara skulle ha ett par stövlar och en klänning, stövlar gick as snabbt. haha. Jag vill också ha sånna. Jag kan köpa en annan färg. haha. Sara och jag lyckades ju också dagen till ära klä oss istortsätt lika. Great minds think alike. haha. Sen hitta vi en as fin klänning till Sara, den va helt underbar!!! Vilka kommer vara snyggast?? Svaret är enkelt. haha. Sen va de hem igen och vidare till familjen Gimhag för tårta och gitar hero för Jonas fyllde år. Grattis! Vid tio var vi tillbaka hos Sara med Marre på släp och tittade på sex and the city och bråkade lite med Saras lillebror. haha.

Idag var Sara först och simma, själv satt jag och titta på. Har inte riktigt varit pepp på att bada. Har gått och blivit landkrabba. Sen åkte vi ner på stan igen och Sara köpte klänningen som hon la undan dan innan. Sen bar de av till tåget, självklart hamnar man ju alltid bakom dom som aldrig verar ha köpt en biljett ur en automat förut, riktigt drygt. Men jag hann med tåget iaf med en minuts marginal. Sen va jag vid gammel mormor och gammel farmors gravsten och tände ljus och mindes lite eller vad man ska säga. Sen var de vernisage hos min faster som ska ställa ut i Paris snart. På circu dela louv, ni får ursäkta att jag inte har en aning om hur man stavar de. Glad för hennes skull är jag iaf. Sen kom kusinerna dit, älskar mina kusiner!! Efter ett tag åkte vi ut på landet och här är jag nu. Ska snart äta middag. Sen blir de filmtittning.

Ska fixa lite annat nu, ha de bra till vidare

puss på ljumsken// frida

Kommentarer
Postat av: Sariiis

haha, tänk vad mycket man kan hinna med på två dygn ;) särskilt om man inte sover ordentligt :p STOR puss på ljumsken!!! (copycat, I know!) <333333

2009-11-03 @ 10:57:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0