sovdags!

Halloj!

Sitter hemma hos kvinnan själv, SARA RAMBERG! Historiska Marre är självklart också på plats! hihi! Va på elgiganten idag också och frågade pappa om vi kunde fixa högtalere till mitt rum för att ljudet på datorn suger. Gissa vad? Vi har fem högtalare som ligger i garaget, vita! Färdiga att plugga in. Gissa vad jag ska fixa under lovet. Party i mitt rum nästa? haha.

Tillbaka till nutid eller ja dåtid. Bion va allt jag ville att den skulle va. Speciellt efter bion va allt jag ville att de skulle va. haha. Ska fortfarande inte avslöja allt. haha.

Imorron ska jag iaf och titta på sara när hon har simskola. Heja sara!

Bilder från detta äventyr kommmer ploppa upp på bloggen när jag kommer hem.

Nu måste jag sova, sov gott allihopa!

puss på ljumsken// frida


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0