sa ju de, ännu ett inlägg :D

Hej hopp!

Helgen ser ut att bli allt som jag vill att den ska bli. Helt underbart. Sofia en av mina bästa kompisar som jag nu också går i samma klass som igen skulle ha följt med till maskeraden men hon har blivit sjuk. Så då blev jag lite otaggad big time. Jag o Fia har inte tagit festa tillsammans oskulden än. haha. Så de va synd men de kommer fler tillfällen. Men sen kommer Lisa och säger att de har blivit ändring i planeringen och att hon följer med. Upp på topp igen. Underbart!

Sen är de lördag. Först till Sara snacka lite, lämna mina väskor, sen bio. Jag tror inte jag har sett fram emot att gå på bio med någon någonsin. Bion är kanske inte de viktigaste utan personen jag går med. Vad ska jag säga jag längtar. Sen ska jag sova hemma hos Sara och träffa Madde o Sara på söndagen. As bra! Sen är de måndag!! Ännu en rolig dag. Samma person som bion. hihi

Jag längtar som bara den dock fjärilar i magen, men så ska de va

puss på ljumsken // frida

Kommentarer
Postat av: BigFan

Berätta mer om biokamraten!

2009-10-23 @ 02:32:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0