Hej hopp!

Måndagen va ganska så perfekt, allt gick inte som de skulle men allt kan inte vara rätt alltid.

Idag har jag iaf suttit hos Lydia och skissat lite på en affärsplan, måste säga att vi fick ganska mycket gjort. De går framåt iaf. Vilket är väldigt trevligt. Vi hann också med att äta en massa, bland annat en underbar äppelkaka. MUMS! De är nog länge sen jag var så mätt. haha. De gillas starkt. Det är tur att jag har kompisar som kan laga mat åt mig. hihi.

Imorron ska jag förhoppningsvis träffa Samantha, gud vad jag saknar henne!!! Känns så konstigt att inte träffa henne varje dag som jag gjorde när jag gick på katte, ska iaf bli as kul att träffa henne imorron. Hurray! Ska också hinna förbi firsörn och boka tid för klippning, har inte klippt mig på ett halv år för att jag avskyr frisöser men nu går det inte att undvika längre. Sen ska jag till skäddarn och lämna in en jacka för omsyning.

Torsdag, sthlm en gång till men jag tror jag stannar ett tag denna gång så jag kan åka direkt till Västerås på fredagen eller lördan.  Får se vad jag hittar på helt enkelt.

Nu ska jag sova, och imorronbitti väntar en spring tur.

puss på ljumsken// frida




Kommentarer
Postat av: Sara aka Hamster

men friiiida då :) jag vill också ha äppelkaka!!!!

2009-10-29 @ 00:50:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0