Back to bussnies!

Nu kör jag igång igen, bloggpausen är över!

Livet har rullat på och jag lever än. Jag har hunnit med att spela min hittills roligaste match i amerikanskfotboll. Vissa saker gick som man tänkt sig andra inte men livet går vidare ändå. De är ju VM nästa år och då ni, då kommer de gå undan.

Med mig personligen är allt bra. Jag blir starkare och starkare varje dag och jag har lärt mig ett och annat nytt. På fredag väntar maskerad och har ni tur får ni se vad jag har klätt ut mig till. haha. Nästa vecka är de höstlov och de längtar jag till otroligt mycket. Inte bara för att man har ledigt utan till andra trevligheter som ska hända under lovet. Bland annat biobesök som jag ser väldigt mycket fram emot. Mer säger jag inte. Sen ska jag träffa folk från landslaget vilket ska bli hur kul som helst. Har alltid kul med dom tjejerna. Jag kommer ha de rikitgt bra helt enkelt.

Den här gången kan jag säga de, ses snart igen

puss på ljumsken/ frida

Kommentarer
Postat av: BigFan

Yess! Bra att du kommit igång igen!

2009-10-23 @ 02:38:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0