091029

Hej allihopa!

Sitter framför datorn efter en lång dag. En mycket kärkompis till mig Rebecca Arwskog, som jag kofimerades med sitter jag nu och pratar med. Gud vad länge sen de är sen jag träffade henne. Saknar henne hur mycket som helst!! Får ta och göra en trip till sthlm till inom en snar framtid. Tillbaka till nutid, började dagen med en spring tur, kondition idag, körde intervaller igår. Sen in till Uppsala träffa Samantha och springa ärenden. Och ja förbi McDonalds för en paj och glass,,mmm, MUMS! Jag ska sluta käka onyttigheter nångång snart men idag blir de inte, antagligen inte imorron heller eftersom de är filmrace hemma hos Sara. GODIS SKÅLEN ÄR MIN, OKEJ?! Eftersom Sara o Anton käkar upp varann kan väll jag få ha godis skålen och krama och käka upp. Sara köp mycke godis.

Jag ska alltså till Sara imorron och ha filmrace. Och nu också baka äppelkaka. MUMS!! Antar att det blir en kladdkaka också. Stannar hos henne till lördag morron, dag, kväll, nångång på lördagen då jag åker till Västerås för allahelgonamidda. Sen på söndagen ska jag träffa kusinerna och antagligen gå på bio. Hade velat träffa min biokamrat i sthlm men riktigt då kommer de inte bli. Kommer inte kunna träffa honom förens kanske nästa helg. Inte roligt! Menmen man kan inte få allt.

Nu ska jag snart, eller kanske väldigt osnart hoppa i säng så säger som jag brukar.

Puss på ljumsken// frida


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0