Update

Fia satt ju såklart också med och pluggade och de hela slutade med att Herkules(Fia) och Buttcrack(johan) "lånade" min dator för att trycka iväg ett otroligt roligt medelande, eller? Herkules vek sig iaf dubbel och ålade runt lite på marken så nått lyckades man åsstadkomma iaf. hah.

Jag och Fia sitter nu i matsalen och ska strax bege oss mot city. Fia ska köpa en tshirt och jag ska till frisören. Hopppas jag inte har hamnat hos en cp frisör denna gång. Förra frisören misshandlade ju mitt hår så jag har inte vågat gå till frisören igen förens nu, nio månader ha gått. Men de har iaf inte sett helt cp ut som tur är. Nu ska stänga ner iaf.

puss på ljumsken// frida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0