Underbart!

Kan säga att gårdagen va att jag önskade och lite till. Så sjukligt underbart!! Gjorde något som jag även skulle gjort för väldigt länge sen jag såg Braveheart. Den va riktigt bra. Säger bara William Wallece vilket är ungefär så mycket som jag kommer ihåg. Såg också Gladiator efter och den kommmer jag ihåg lite mer av. Kan dock bero på att jag har sätt den så många gåner så att jag istortsätt kan citera filmen. haha.

Ikväll skulle jag ha varit på tjej middag men middan blev inställd i sista sekud, vilket inte va jätte kul. Men allt kan inte vara roligt. Skulle ju senare ha åkt till Lidingö på natten men nu gör jag de lite tidigare istättet. Då slipper jag hålla Sara uppe sålänge. Plus att kommer jag i bra tid kommer vi även förhoppningsvis kunna se lite fotboll. UNDERBART!! Och träffa Sara den underbara förstås!

Imorgon är de avslutning med meanmachines som gäller. Ska bli rikitgt kul att träffa alla. Synd är dock att Elin inte kommer vara där. Saknar henne!! Får göra en resa till stockholm just for her.



Nu ska jag fixa lite, mitt rum ser trots allt ut som en bombnedslag och jag måste packa upp och packa om så jag har lite att göra.

Puss på ljumsken// frida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0