Träningsvärk på g!

Shit, jag brukade aldrig få träningsvärk förut men de har ändrats. Vet inte om de beror på att jag va mer vältränad förut eller om jag helt enkelt tränar rätt nu. haha. Kan ju helt klart säga att jag hoppas på de sistnämda. Dagen började som ni kanske kan gissa i gymmet. 07:30. Löpskolning först sen inskolning på marklyft och sen såklart gympass. Sen va de idrott som gällde, har aldrig sett klassen så flummig i hla mitt liv. hahah. Kan dock inte säga att jag va mindre flummig själv. Ne de va en bra dag idag. Sen hade vi engelska också men är de värt att nämna. Enelskan man lär sig i skolan är ett skämt vid de här laget. De va okej när man gick i 4an och 5an och man faktiskt fick lära sig något nytt varje lektion men vad är grejen man att man fortfarande istort sett lär sig engelska på svenska i 2an på gymnastiet?! De är inte riktigt okej.

Efter skolan åkte jag till John Bauer och hälsade på Ebba!! Hon har kommit hem efter en vecka i Österrike, gu vad jag har saknat henne! Är iaf delägare i hennes UF företag nu. Heja Ebba!!

Nu sitter jag och pyslar med datorn och pluggar lite kemi. Hoppas på att även klara g nivån denna gång och inte bara vg ovh mvg. haha.

Dags att kila

puss på ljumsken// frida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0