Tisdag idag

Jag lyckades, lyckades komma en timma föridigt till historian. Detta betydde att jag missade välbehövlig sömn. Drygt men de hade varit ännu drygare om jag inte haft nån och snacka med, men marcus var där innan mig. haha. Dagen rullade väll på saker och ting gick som de skulle och jag fick världens snille blixtar på kemin. DOck saknar jag Fia, ta dig hem ign, snart! haha. De finns förfå människor som delar vår unika humor. hahah. Efter skolan hjälpe jag David med en labbraport och traskade sedan till stadium för att köpa ett par hanskar som man kan ha i gymmet så man slipper valkar på händerna. David tyckte ock att valkar va jätte bra och man fick inte ont i händerna, det tyckte inte jag. Kan jag undvika att få manshänder gör jag gärna de.



Nu är jag hemma igen, städat lite på rummet bytt lakan, slängt i en tvätt maskin. Ska snart ut och övningsköra med pappa. Så ni som bor i Knivsta åk inte till Ar ikväll om ni inte har dödslängtan eller nått. haha. Nu ska jag käka.

puss på ljumsken// frida


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0