Lugn helg!

Har haft en av de lugnaste helgerna på länge har verkligen inte gjort någonting känns de som. haha. Va med och coachade PeeWees i lördags, dock var jag väll inte super aktiv men de behövs kanske inte när de är lika många spelare som coacher. hah. Bra uppslutning. Sen hämtade jag min kappa också som jag hade lämnat in för omsyning, den blev otroligt bra. Och allt blev snyggt och rent gjort. De gillas. Sen var de fys träning också för min del men U19 och några seniorer. Överraskade mig själv faktiskt, sånt känns bra. Och idag har jag inte gjort typ nånting. Hejaheja! Bra och nyttig dag. Men jag rensade hela min gardrob. 21 par jeans åkte ut. Äntligen kan jag stänga min gardob utan att använda våld. De har varit väldigt efterlängtat. Gud vad jag vill spela fotboll nu de är sinnes. Dock är de fortfarande typ ett halvår kvar tills man får göra de igen vilket är lite drygt, menmen. Får hitta något sätt att bli av med min abstinens.



hahah, en bild från debuten!

Ne nu är de dags att sova. Upp halv sex imorron bitti, mmyyss, eller inte menmen.

puss på ljumsken/ frida

Kommentarer
Postat av: Sariis

älskar att era skoldräkter är röda (hersbys är också det:D) kom heeeem, vi ska kolla på collegefotboll!!!! <3333

2009-11-11 @ 13:54:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0