Dagens uttryck

Sitter i skolan nu, har precis slutat men pågrund av ett uppkommande kemiprov på torsdag finns det inget annat att göra än at sitta kvar och pluggga. Pallar inte åka hem innan klipptiden som är 18:00 på Carl. Fattar inte att mamma betalar för att jag ska klippa mig där när de kostar 600kr typ men inte när jag klipper mig någon annanstans för hälften. Vad ska man säga världen är konstig.

Nu till dagens uttryck: STROPP

Det var en allmänt stroppig dag idag, försökte förklara för Fia vad de igentligen betyde men de blev mest lite spottande och stroppande. hahaha. Jag är bäst på att förklara saker och ting. haha. Det blev iaf dagen mest använda utryck.

puss på ljumsken// frida


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0