091104

De var en bra dag idag och jag är bara lugn de är inte ofta som de händer. Gymmet gick bra och träningen har börjat ge resultat på riktigt och inte bara att de känns lite annorlunda när man lägger sig på bänken. De känns riktigt riktigt bra. Gjorde 3x13x95kg idag i knäböj. De är så sjuktligt mycket mer än vad jag hade kunnat göra för ett år sen. Helt underbart, vad finns det mer att säga.

Jag trodde helt ärligt inte att jag skulle vara en sån här sportfåne. hahah. För ett år sen tvekade jag till och med på om jag skulle kunna spela amerikanskfotboll seriöst. Jag hade bara spelat i skollaget då. Visst jag har idrottat nonstop sen dess att jag var fyra  men ändå inte helt seriöst. Jag är en sån här som går runt och tänker på att jag verkligen verkligen vill göra nånting men jag kommer sällan till skott. Och ja jag har velat göra helt konstiga saker. Som jag är glad för att jag aldrig kom till skott med men den här gången är jag otroligt glad för att jag faktiskt gjorde de. Och vad ska jag säga jag älskar de. Jag älskar fotboll och jag tänker ge de mitt allt, och har redan börjat.  Och de går inte att beskriva vilken härlig känsla de är. Jag har iaf inte varit med om något som jag ens kan jämnföra de med. och visst jag har inte levt särskillt länge och har långt kvar att leva men ändå jag har varit mer om mer än vad många som är äldre än mig har gjort.

Glömde berätt om I<3NY tröjan som jag fick av en viss Sofia Nilsson igår när hon kom hem från New York. Den är helt underbar. haha. Tack Sofia!!!! Sen kom en viss Sara Ramberg på att ojdå hon har ESPN america hemma. hahaha. Gissa vart jag kommer spendrea otaliga kvällar framöver. haha. De är riktigt nice! Nått som inte är riktigt lika nice är att Malin ska byta lag, en tjej i mitt fjollbollslag som jag gillar starkt, de suger rigtigt hårt. Men vad ska man göra. Alla i laget är inte seriösa så då finns det inte så mycket annat att göra. Menmen.

Ne nu ska jag plugga de sista inför kemiduggan imorron. Denna gång ska de gå riktigt bra. Sen är de träning som gäller. Stationsträning med fjollbollslaget är de som gäller.

puss på ljumsken// frida


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0