upside of life

Just nu mår jag riktigt bra. Jag har koll på min ekonomi igen efter de att min väska blev stulen, med massa i och jag mår bara helt anmälnt bra. De från igår har lagt sig lite även om komentarer fälls med jämna mellanrum. Men så är de, de är mitt liv och jag får väll helt enkelt ta och stå ut med de.

Vi, jag och min syster letade igenom våra förälders gadrober efter jeans jackor och vi hittade en som var så sjukligt snygg så det finns inte. Älskar de, och den ska garanterat slitas med hälsan. Idag köpe jag också ett par svarta shorts och dom är så sjukt underbara så det finns inte någonstans ska ta och köpa beigea också senare, eller om sex dagar. Beigea shorts, med uttal a la frida och gladiator sandaler, samt lite t-shirtar och linnen. As nice!!

Det är ju bara lite irriterande att pappa ska ta så fasligt lång tid på sig för att skicka in försäkrings pappena! Han har även missat grejer som jag måste skriva dit men han vill jag inte visa dokumentet. Roligt roligt. Jag lovar att det hade gått  ganska mycket fortare om jag helt enkelt gjort de själv. Men de får jag ju inte göra för pappa.

De han har missat är:
- Make up store produkterna fick jag som betalning för ett modelljobb så det finns det inget kvitto på
- Minneskortet i telefonen står inte med
- Att jag skulle sova i en annan komun hos Ebba, finns inte de med så får jag inte ersättning för kontanterna

De måste stå med annars vet jag inte vad.

Nu ska jag återvända till böckernas värld och plugga kemi. Puss på ljumsken// Frida

Kommentarer
Postat av: sofie

men vad ku :) har du gjort modell jobb? :D hur hittade dem dig då?

2009-05-25 @ 21:46:44
URL: http://sofielou.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0