socialt handikappad!

Föreställ er livet utan en fungerande mobiltelefon, jag kan ju bara säga att det är fruktansvärt! Just nu är den tom på pengar men jag vill inte fylla på heller utan istället så ska jag fylla på mittt gamla kort så jag kan få tillbaka mitt gamla nummer igen och börja använda mobilen som normala människor. För just nu är det inte okej! Jag är helt ärligt socialt handikappad!

Men en sak finns de som är positiv iaf. Förra matchen (AF) fuckade ju upp mina sparkar. Men när jag kom hem så började jag tänka igenom allt och vad jag gjorde annorlunda och så vidare. Jag kom fram till att de ända som var annorlunda var vart jag siktade någonstans. Jag provade igen på träningen idag. Och ändrade på siktet. Och de fungerade, jag träffade varenda en!! Fatta att en så skitsak kan ändra så mycket. Jag behövde bara ha en fast punkt långt bakom målet så gick de alldeles lysande! Synd bara att jag inte fattade att det var de som var felet i början men de är som man säger man lär sig av sina misstag och så gör också jag!  I hegen är det match igen, kom och titta vetja, vi ska göra allt för att spela en otrolig match och sätta Västerås på plats!

13:00 Gränby sportfält
Uppsala vs. Västerås


Idag har jag som sagt haft träning. Efter träningen åkte jag hem till Samantha och åt middag och väldigt god efterrätt!! MUMS! Sen tittade vi på film, Vicky, Christina, Barcelona. En enligt mig riktigt bra film! Härligt med en mysig tjejkväll! Imorron ska jg träffa Lisse. Otroligt underbart, längesen vi träffades ordentligt!! Jag måste träffa Ebba också, jag saknar henne så att jag blir galen, alldeles förlänge sen nu! Inte okej! Men jag kan ju inte få tag på nån pga min cp telefon! Så jag får väll ringa direkt hem till henne och fråga om hon vill leka, som man gjorde när man var liten. Jag är jätte ovan med att ringa direkt hem till folk de känns bara så konstigt, vet inte iktigt varför menmen.

Nu ska jag iaf sova, mycket!! Puss på ljumsken// frida




Kommentarer
Postat av: ebba

naaw gumman <3 vi måste ses! helt sjukt att de är en vecka sen sist :O saknar min fritchoff :( ska se om jag kan på söndag, inte säkert dock :/

btw så hatar jag också att ringa hem till folk! man ringer alltid till mobiler och känns ju asskumt när man ska säga "hej det är ebba, är frida hemma?" plus att jag blir irreterad när jag måste gå och ropa på fabian när nån av hans kompisar ringer så då vill inte jag göra likadant :P

shit vad långt jag skrev nu, ville bara säga att jag älskar dig <3

2009-05-22 @ 21:28:47
URL: http://ebbaslebbaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0