pluggpluggplugg

NU orkar jag inte mer jag måste sova. Visst jag har inte pluggat riktigt så mycket som jag borde ha gjort men jag har all tid i världen på att förbättra de sen. Mitt vanliga mobilnummer är tillbaka också!!!!!!

Idag slutade jag vid halv tolv. Så då gick jag till mammas jobb för att hämta pengar för jag skulle få ett par gladiatorsandaler. På vägen till tåget köpte jag dom och dom är helt perfekta. I mörkt skinn och helt vanliga inga krusiduller bara vanliga och otroligt sköna precis som jag vill ha mina skor. Underbart! Sen åkte jag hem åt mat, pluggade packade och åkte på friidrottsuttagningen till katte- skrapan kampen men de gick ju lagom bra. Jäv*a benhinnor. Fy tusan vad sur jag blev. Jag kan fortfarande inte springa och allt är bara upp och ner. Jag skojar inte när jag säger att jag inte överlever om jag inte får springa. Jag måste springa jag måste röra på mig. Sen åkte jag hem igen och satte mig och pluggade. Sen kom pappa hem med en ny HD tv och blueray dvdspelare. Han var as nöjd iaf även fast jag tycker att de var extremt onödigt. Varför behöver vi en ny tv om den andra fungerar. Svaret är enkelt, de behöver vi inte.

Men två mega tabbar gjordes iaf idag. Detta pågrund av CP tåg och dålig planering. Jag skulle ha åkt in på kombats möte in för kampen men detgick inte för tåget kom inte, jippi! Så nu ska jag leta redan på Nicole de första jag gör imorron så jag kan hitta något attt hjälpa till med iaf. De gör mig ganska sur att jag missade mötet så. ÅÅÅHHH!! Sen så kunde jag inte gå och titta på min amerikanskfotbollsträning för att jag var tvungen att sitta hemma och plugga. Hatar när sånt händer! Och jag vet att det enbart är för att jag har ett arsel på att planera, eller jag planerar bra jag måste bara lära mig att fullfölja allt jag skriver upp.

Ne nu ska jag sova, de första jag ska göra imorron är att sitta och plugga kemi under idrottslektionen eftersom att jag ändå inte kan vara med, roligt, roligt.

Puss på ljumsken// frida

PS imorron berättar jag hur jg blev modell och också varför jag valde att sluta med de DS

Kommentarer
Postat av: bebbisen

hahah frida din banan uppdatera!

2009-06-07 @ 14:18:36
URL: http://ebbajessicas.blogg.se/
Postat av: ida!(pipen)

känns som att du är lite halvtasskig på att uppdatera...?

2009-06-22 @ 11:06:49
URL: http://pipenhedquist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0