på toppen, och siktar högre!

Jag mår så sjukt underbart nu så det finns inte. Mitt liv är underbart! Jag har min premiär match i amerikanskfotboll på lördag!! Jag förväntar mig stöd på lektarn! Fatta underbart, jag är så sjukt taggad så det finns inte. Sen är det även landslagsläger i helgen. Träningen för övrigt går sjukligt bra och jag har laggt på vikter på varenda sak på gymmet. Med skolvalen går de också as bra. Jag har kommit ett steg närmare den största dröm jag någonsin har haft och jag börjar inse att de faktist inte är en omöjlighet. Men jag tänker inte avslöja den, den drömmen är min och bara min.

Ebba jag måste säga att jag älskar dig iaf även fast du har pms ibland!

Puss på ljumsken// frida

Kommentarer
Postat av: ebba

hahah <3

2009-05-08 @ 16:09:30
URL: http://ebbaslebbaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0