o yeah!!

Säger bara att jag är så otroligt nöjd just nu! Jag höll de jag hade lovat mig själv! Jag satte 86% av extrapoängsförsöken, dvs jag träffade gaffeln. Missade endast en, kan ju säga att jag är nöjd med allt. Hela laget gjorde en riktigt riktigt bra match. Matchen slutade typ 50-0 har inte riktigt koll men bra va de iaf.

Kvällen spendrades hos Ebba. Gud vad jag har saknat henne ändå hade vi inte varit utan varandra i mer än typ en vecka. Älskar dig EBBA!! Hon är en av världens mest underbaraste människor, litar på henne i alla lägen! Underbart!!

Vid klockan halv tolv bar de av hemmåt igen. På vägen hem träffade jag massa knivsta människor. Bland annat Sara Blom, lika glad som alltid! Vi tog senare sällskap hem och hade en liten trevlig pratstund. Älskar när man träffar människor som man inte har träffat på år och dar men fortfarande kan prata om allt. Sara är en sån människa, vi har inte lekt som man sa då, på mer än vad kan de vara, säg, 7 år. Men ändå känns det fortfarande som om jag har känt henne för alltid. Reunion time!

Ne nu ska jag sova har plugg dag imorron om man säger så! Puss på ljumsken// frida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0