sovmorron

Gud  vad skönt jag har sovmorron idag till klockan ett, sjukt skönt och sjukt välkommet. Spelade upplandscuppen igår i fotboll. Gick kankse inte jätte bra men jag måste säga att vi gjorde en riktigt bra insatts. Vi har inte haft en ända utomhusträning än inte ens på grus. Vi har bara haft en träningsmatch på storplan. Inte jätte bra förutsättningar kanske men vi kommer igen, med lätthet!

Skulle också hämtamin mobiltelefon igår också men den hade hamnat i fel låda hos radiohandlaren så den hade inte ens blivit inskickad till lagning. Inte roligt. Men som tur är så har jag köpt den i Knivsta och på den radiohandlaren tar dom ansvar när nått inte går som de skulle så dom åkte direkt till verkstan i Uppsala och den är första prioritet där. Så jag får tillbaka den antingen idag eller imorron. Jag längtar!

Sen åker ju jag till Åre på söndag så jag hinner med både amerikanskfotbollsträning och träningsmatchen i fotbollen på lördagen. Det är jag otroligt glad för. Det finns ingenting jag hatar med än att missa träningar, jag känner mig skyldig typ. Nu när jag är borta missar jag två träningar för amerikanskafotbollen och tre för fotbollen. Inte riktigt okej enligt mig. Men jag får köra MAQ träning varje dag så kompenserar jag lite iaf.

Sen är det fyra veckor kvar till Österrike gud de känns helt sjukt, tiden går försnabbt. Det är sex och en halv vecka kvar tills nästa landslagsläger. Jag längtar sönder mig själv! Fy tusan vad jag vill spela!! Längtar efter sommar för då kommer grästider och fler träningstillfällen. Och mer AMERIKANSKFOTBOLL!!

Nu ska jag ta och dra mig upp ur sängen och äta frukost sen ska jag duscha och efter de plugga och först efter det är det dags för skola. Puss på ljumsken//frida

P.S.
Min tumme funkar igen, UNDERBART!
och min skolsyster är väldigt konstig! D.S.

Kommentarer
Postat av: lisa

najs med åre!

2009-03-18 @ 15:44:52
URL: http://lisaerikaa.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0