söndag

Den här helgen har varit as bra. Precis lagom! Okej jag kanske har sovit lite för mycket men jag kommer iaf vara pigg i skolan imorron. I fredags var det party som gällde först var jag i Lurbo och efter det åkte jag in till stan och träffade Lydia och kopisar till henne. En as bra kväll helt enkelt. Visst hade det varit as skönt att komma hem lite tidigare än vad jag gjorde men det var okej iaf. Sov fyra timmar sen åkte jag iväg på amerikanskfotbolls träning. Lika kul som vanligt. Sen åkte jag hem och träffade Lisa, sen sov jag. Sen gick jag upp igen tittade på "Tillbaka till kärleken" riktigt bra film. Sen sov jag lite till och när jag vaknade igen var det söndag. Först fotbollsträning efter det åkte jag med pappa till stadium och intersport för att köpa knäskydd och en mössa att ha under hjälmen så att håret inte åker fram. Det slutade iaf med att jag kom hem med knäskydd, mössa, coachtejp, flecetröja och vantar. Hihi nice. Nu är det en vecka kvar tills dess att jag åker till ÅRE. Längtar som bara den.

Nu ska jag plugga, ha de jätte bra gott folk// frida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0