Jag vet, förlåt!

Jag är sämst i världen på att  uppdatera men det ska det bli ordning igen på! Hänt otroligt mycket de senaste dagarna men det roligaste av allt måste vara att jag på fredag drar iväg på LANDSLAGSLÄGER!!!!! i amerikanskfotboll!! oyeah!! Jag är så sjukt taggad så det finns inte, ska bli underbart och jag ska fixa en plats som starter, hur de nu ska gå men det måste gå för jag vill att det ska gå, ska iaf göra allt jag kan och lite till!! Jag känner inte att jag kan skriva mer nu för jag är helt i extas!! SJUKT UNDERBART!!

puss på ljumsken// frida

Kommentarer
Postat av: Amanda W

åh, gud vad kul kusin vitamin! LYCKA TILL! :) jag slår vad om att du är skit bra även om jag aldrig sett dig spela...:) PUSS!

2009-03-06 @ 22:59:36
URL: http://amaaandaw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0