Jag skakar seriöst!!

Jag är så sjukt nervös så de finns inte, och när jag är nervös blir jag stressad och är jag stressad så äter jag, illa! Men vadå det kan nog behövas nått extra kilo under de kommande dagarna. Jag får ta och börja och äta lite mer normalt när jag kommer hem. Hahah ja, ibland reagerar jag lite konstigt på saker och ting, menmen hade jag varit normal hade de ju bara varit tråkit. Även fast de inte kommer att vara särskillt kul när jag rullar nedför gågatan men ändå. Ne, men jag ska helt enkelt ha en riktigt sjukt bra helg! Så alla hemma i Uppsala får klara sig utan mig men de dör nog ingen av. Nu måste jag fortsätta packa och sen ska jag plugga och duscha och efter det är de sängen som gäller. Jag beslutade mig att lämna in miin labbraport på måndag men med lite snack ska nog även de gå. 

Jag träffade Ebba idag också underbart har inte träffat henne på alldeles förlänge men nu va de storken som gällde, MUMS!! Ebba är verkligen en såndär underbar  människa som är ja helt enkelt underbar. Jag älskar verkligen de människor som finns i mitt liv och kunde inte bett om bättre så jag är stört nöjd!!

Ha de bäst underbara människor, för de ska jag, puss på ljumsken// frida

Kommentarer
Postat av: ebba

naaaw.. bby du är för söt <33

2009-03-06 @ 19:43:10
URL: http://ebbaslebbaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0