Hemma igen!

Nu har jag återvänt till verkligheten. De första jag gör när jag kommer hem är att städa hela rummet. Så sjukt skönt att nån gång få de gjort och gjort ordentligt. Har dammat allting och damsugit hela rummet och packat upp allting. Kvällen ska andvändas till att pluggas. För smart som jag är tänkte jag skjuta upp läxorna till onsdag, torsdag, fredag, och vad händer då om inte att jag blir sjuk. Saken är den att jag inte längtade efter att åka upp till åre och även i början ville jag bara därifrån. Men nu längtar jag tillbaka sjukt mycket. Men de kommer flera år och helt klart flera åre resor.


En sak som jag är rikitgt sur på att de är färre träningar på amerikanskfotbollen igen. En gång på hela veckan. Det är inte riktigt okej. Jag vill träna mer!! Ganska mycket mer!! Fotbollen har iaf kommit igång ordentligt vilket är jätte skönt. Men ändå om man lägger ihop träningarna för amerikanskfotbollen och fotbollen så är det fortfarande inte tillräckligt. Jag måste fixa ett gymkort igen och det är snabbt men jag vet e tusan hur de ska gå till. Ska prata med pappa. Får köra med att dom faktist fick betala 500kr för husnyckel som julia tappade i Åre och jag tycker då att jag borde kunna få ett gymkort för 400kr eller vad de kostar. Hoppas!!

Jag kan ju också säga att jag blir galen på att de tar så lång tid att få svar om interjuv på upplands idrottsförbund. Jag har gått och varit så sjukt nervös för de så länge nu okej de är inte jätte länge men de känns som århundraden. Det är sällan jag är nervös men jag har aldrig varit så här nervös för någonting i hela mitt liv. Det är helt sjukt. Jag vet inte vad jag gör om de inte fungerar så jag har struntat i de och satsar allt för att komma in. De kan gå, de ska gå, de måste gå!

Puss sålänge// frida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0