Hemma dag!

Det blev en hemma dag idag. När jag vaknade mådde jag så sjukt illa så att det inte var sant. Och ännu roligare är de att jag så fort jag äter nått onyttigt, godis, chruncy liknade får jag kvällningar, men nyttiga saker går ner utan problem. Lite efterdyningar från lägret antaglingen, jag har väll vant min kropp till ett minimalt socker intag. Visst de kanske bara är bra men ändå.

Dagen ska iaf andvändas till att plugga. Sen imorron har jag uppsats prov i svenska, på torsdag har jag matteprov och på fredag biologi prov. Roligt värre men det ska gå. Jag har iaf kontroll på läget nu så.

Ne nu ska jag gå ner och hämta ett äpple till, puss på ljumsken // frida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0