Det gick vägen!

Jag är så sjukt nöjd med mig själv så att det inte är sant!! Det gick otroligt bra på lägret och så mycket som jag lärde mig är ju helt stört. Kan ju med lätthet säga att jag nu kan spela amerikanskfotboll på en nivå som jag trodde var långt borta. Ne, sjukt nöjd är jag helt enkelt. Nu är jag också officiellt med i det svenska damlandslaget i amerikanskfotboll. UNDERBART STAVAR MAN DET!! Sen att människorna i laget är helt underbara och så sjukt sköna människor gör ju inte att jag trivs sämre, haha. Sen gjorde vi maxtest också eller iaf i som inte hade gjort det innan och det är jag också sjukt stolt över, jag tog 105kg i knäböj. Jag som bara trodde jag skulle klara 80kg max. Ibland kan jag överraska mig själv och så också här.  BIG SMILE!

Idag var jag och andra sidan ganska trögstartad, med träningsvärk i helt kroppen och då menar jag det. Inte de lilla jag har klagat om tidigare utan big time. Men vid lunch var allt i ordning. Och mitt humör var på topp trots verken i kroppen. Inte ens falska människor kunde idag förstöra de och det kan jag säga är ovanligt. Ne jag kommer att sväva vidare på mitt moln några veckor framöver med ett stort smile. Jag har också just lyckats komma i fas med pluggandet så jag mår sjukt bra!!

UNDERBART!!!!!


Sen har jag ansök till Celsiusskolans Elitidrottsprogram till tvåan. Och eftersom att jag nu har landslagsmeriter har jag förtur till de platser som finns. HAPPY FACE! Sen fick jag mamma att skriva på ansökan också. Så äntligen får jag ägna min tid åt något jag älskar över så mycket annat, SPORT! Jag pratade med syon idag med och om jag gör rätt val så kommar jag att å full naturbehörighet. Ett krav från mamma och pappa. Men det är ingenting jag hade tänk att vara utan iaf. Ne just nu är jag nöjd, nöjd med mig själv och nöj med mitt liv. Det var lite förlång tid sen jag var det men nu har jag hittat tillbaka. UNDERBART!!

Nu väntar faktiskt sängen så puss på ljumsken// frida


Kommentarer
Postat av: Amanda W

åh, herregud kusin vitamin! du måste vara sjukt bra på amerikansk fotboll! jag är så glad för din skull :) PUSS

2009-03-16 @ 22:44:18
URL: http://amaaandaw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0