Tillbaka hemma!

Halloj igen! NU är jag tillbaka hemma igen från mina äventyr. Den här gången slutade de på sös med en totalt inkompetent läkare. Jag har antagligen fått en stressfraktur till fast nu på andra benet. Känns ju väldigt bra. Även tummen har tagit stryk. Roligt värre, ne nu ska jag vila och ta de lugnt men inte helt jag ska träna rehab denna gång och simma och cykla och sånt så att de inte kommer som en chock för kroppen nästa gång. Jag ska vara fit for fight till DUKES. Jag har iaf haft sjukligt roligt men jag har också saknat människor här hemma. Skönt att komma hem och ta det lite lugt trots de att sommar jobbet börjar imorron men jag ska inte klaga, jag får ju pengar för de. Och de ska gå till axelskygg, hjälm, hanskar och antagligen lite till till amerikanskfotbollen. Fick även mina betyg idag VG och MVG i alla ämnan de gillas. JAg fick även de officiella brevet från celsius som säger att jag börjar där i höst. UNDERBART! Ne nu kan jag inte skriva mer för min tumme börjar göra sjukligt ont.

puss på er iaf// fridge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0