smileyface!

Jag kan ju säga att sommarjobbet blir bara sjukare och sjukare, idag fick vi gå hem klockan 12, fem och en halv timme för tidigt. För att de regna så vi får jobba in de någon annan gång. Förslaget på när vi skulle jobba in dessa timmar var på onsdagar, roligt för då kan jag inte. Jag vill inte heller jobba på vad som egentligen ska vara min helg de är ju bara cp om jag ska behöva jobba då också! Aja, så ligger de till med de iaf. Inte roligt. Dagen spenderades istället hemma jag har sett tre filmer och sovit ikapp. Jag var på tjejmiddag hos Katarina igår. Kvällen var jätte rolig men den kunde ha slutat på ett optimalare sett men när nånting händer ska man göra sitt bästa för att fixa de, även fast de betyder att du kanske inte får de slut du vill ha.

Nu sak jag iaf äta middag var nere och handlade på Ica idag så nu finns det lite mer hemma. Jag köppte även jätte mycket frukt!! Mmmm...


Puss på ljumsken!! /Fridge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0