smile

Sommarjobbet visade sig vara lättare än vad jag trodde. Har nu fattat varför folksommarjobbar i komunen, haha. Sen visade de sig att de var riktigt härliga människor som jag jobbar med också så det kan säkert bli kul. Bland annat Isabell som jag känner sen innan men också Mattias och Boman och en till som jag inte kommer ihåg namnet på menmen. Sen har vi den lilla saken vad man nu ska kalla honom, han har hittills fått ett antal smeknamn får se vad det blir till slut, haha. Idag sprang jag också in på raddiohandlaren i Knivsta för att titta om min mobil hade skickats dit och de hade den inte men han skkulle försöka fixa de tills imorron. JIPPI!! Jag får äntligen tillbaka min telefon igen, undra hur länge jag kan ha kvar den denna gång. Hoppas det blir längre än förra gången bara. Men det var inte det viktiga, utan de viktiga var att jag hittade en underbar digitalkamera, knallrosa med 10megapixlar. Den var helt underbar ska försöka fixa en bild på den tills imorron men jag kommer inte ihåg vad den heter så jag får taa och gå förbi radiohandlaren ytteligare en gång. Med en sån i min hand  så kommer antalet bilder på bloggen deffinitivt att öka!!

puss på ljumsken// fridge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0