Underbart!!

Idag har varit en sjukt bra dag!! Jag frös inte nånting om mina fötter när jag gick till skolan idag tots att det var 10 minus när jag lämnade huset. Jag älskar sönder mina UGGs!!!! Finns ingenting som är mer underbart att värma kalla vinterfötter i.

Sen började lektionerna, först Engelska, med den nya engelska läraren. Hon var jätte duktig på engelska, men det finns någonting om henne som gör att jag inte gillar henne. Kan vara för att hon underskattar klassen, okej det finns dom i klassen som är sjukt dåliga på engelska. Men också de som är bättre på engelska än vad de är på svenska. Visst, det är säkert ett av de svåraste förhållanderna det finns att undervisa under men jag tycker samtigt att nivån på svårigheten i undervisningen kunde ha varit ett snäpp högre. Jag tror faktist att de skulle hjälpa fler i klassen än vad de skulle själpa folk. Men jag ska samtidigt inte dömma ut henne helt, jag har trots allt bara haft henne en lektion. Men iaf.

Tyskan blev inställd också eftersom att nästan hela klassen missuppfattat att provet var idag och inte på måndag. Det var underbart!! Så jag spenderade rasen med Henric först sen med Nicole. Måste säga att det var en av de roligaste och mest intresanta håltimmarna på länge.

Matten sattes också igång idag. Jag börjar nu på matte C. Gud vad underbart det är att jag kommer att vara färdig med min matte i tvåan. Detta betyder att jag kommer ha tid över för att skriva in mig på universitetet i trean och det betyder att jag kommer att inneha ett kårleg i trea, jag säger bara underbart!!

Efter skolan gick jag på stan med Samantha. Vi köpte Mocha på Barista, som var helt underbar! Sen Gick vi och letade reda på ett par löparbyxor åt mig. Äntligen har jag hittat ett par som passar, inte ser ut som god knows what och har alla smågrejer jag vill ha. Så dom blev köpta direkt kan jag ju säga. Efter ett tags till spanande på stan skildes vi åt och jag åkte hem. När jag kommer hem så upptäcker jag att jag har glömt nycklarna hemma, och ingen är hemma sp jag var utelåst. Efter en halvtimme kom min pappa, äntligen. Han hade lånat en bil av bilhandlaren som han ville provkör ordentligt. Så vi åkte en sväng och gud vad jag gillar den bilen!! De är en volvo XC60, och är underbar!

Nu ligger jag på sängen och har precis ätit. Jag måste säga att dagen har varit fulländad och att jag har haft så sjukt kul!! Men jag tror inte jag hade varit lika glad om inte gårdagen varit lika perfekt. Jag fikade och tittade på film med Malin, Thea, Helena, Joakim och Daniel. Det var så sjukt kul så att det inte va sant. Ne det här kan nog bli en sjukt bra vecka och det ska jag se till att det blir. Inget cryface här inte!!

Puss på ljumsken // frida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0