träningsvärk på G!

Jag var inte direkt aktiv på matten iaf, men det får man ta ibland. Först var jag bara trött, sen började de gå bra, sen kom jag på att jag inte såg vad som stog på tavlan, så då var det bara att springa upp och hämta glasögonen. Men jag överlevde lektionen iaf, och det är ju nästan huvudsaken.

När skolan var över så pratade jag en snabbis men Erik, sen begav jag mig ner mot stan i sällskap med Max och Albin. Trevlig, trevligt. Dom följde mig faktist hela vägen till Centralen vilket var en mycket trevlig överraskning. Sen var de hem och äta sen iväg på brottar träning med fotbollen.

Sjukt jobbit var det, men gud vad bra träning!! Tyckte jag och Ida utgjorde ett bra par! Ne de var en riktigt rolig träning. Tråkigt bara att Malin stukade foten, hon får läka ihop. Jag kan ju bara säga att jag kommer att gå som en man imorron, känner värken redan nu. Men det är så det ska vara, ibland iaf.

Jag måste säga också att jag har människor som gör mig otroligt glad, och mina dagar otroligt mycket bättre och att jag är otroligt tacksam för de!!

Nu kallar min läxhög! Puss på ljumsken// frida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0