smile!

Mina dagar är riktigt bra. Tyska provet gick riktigt bra och allt var bara kul. Samantha var på riktigt bra humör, jag med vilket gjorde dagen ännu bättre. Sen slutade jag vid 13:30 då satte jag mig och pratade med Helene och company. Gud vad skön den tjejen är. Sen plockade jag ihop mina grejer och träffade Samantha och gick ner mot stan. Gick runt där ett tag, sa hejdå till henne och träffade sedan Ebba. Gud vad glad jag blir av den tjejen, det är helt sjukt. Vi hade de as mysigt, först fika på storken, men enligt mig var priset på mocha ett rån så jag tog en cookie och vatten och gick senare upp till Barista och köpte, riktigt god och billigare mocha. Mums fillibabba! Sen strövade vi omkring i staden och hade de trevligt. Fy vad jag hade saknat Ebba, det var helt sjukt, kunde inte göra något annat än att le. Kan ju säga att få träffa Ebba gjorde min dag tusen gånger bättre än vad den redan va.

Jag måste bara säga att jag har världens underbaraste kompisar. Dom är så sjukt underbara så att det inte är sant. Att jag har folk som er vid min sida gör mitt liv så otroligt mycke bättre och underbarare att leva!!

Efter bar det av hemmåt där maten väntade, sen pluggade jag lite, eller jag läse lite i "About A Boy" som vi läser på engelskan. Jag har lovat mig själv att jag ska göra en kick ass book report på den och lämna in. Jag ska ha ett MVG i engelska för ja vet att jag kan så det är bara att lägga manken till. Sen fyllde jag i ansöknings blanketterna till utbytesstudent i USA. Jag ska på interjuv imorron. Hoppas de går bra, tror att det kommer att göra de men man kan aldrig så noga veta. Först och främst måste jag iaf ta reda på var interjuven är om den är i sthlm eller i Uppsala. En dåligt förberedd Frida? Svar: Japp! Men det kommer gå bra i iaf.

Nu ska jag sova så att jag inte ser ut som jag vet inte vad imorron så puss på ljumsken// Frida

Kommentarer
Postat av: ebba

hahah gumman du är så söt!

2009-01-17 @ 15:54:42
URL: http://ebbaslebbaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0