skynda skynda!!

Idag försov jag mig så pass mycket att jag hade 15 minuter på mig innan tåget gick, snacka om att jag stressade, men jag hann. Dock hade jag migrän, kände mig as skabbig och var trött och hungrig som bara den. Sen när jag kommer till skolan så visar det sig att vi även har håltimme fram tills 10:10 jag blev sjukt sur, men satte mig och pluggade lite. Dagen blev bara bättre och bättre, några få saker förvånde mig mycket, andra inte alls. När skolan var slut så var de födelsedags fika hos Artis för författaren av Nalle Puh som skulle ha fyllt 127år igår. Trevligt var det iaf. Sen åt jag hamburgare i skolan till middag och gick runt och tittade lite på öppet hus och sedan tog jag mig hem. Nu ska jag bita ihop och köra igenom läxhögen och lite sådant.

Jag måste bara tilllägga att det inte finns något äckligare än folk som snackar skit. Folk fattar inte att snacka skit om någon inte sänker den man pratar om utan bara en själv. De finns inget äckligare och jag hoppas att folk skulle kunna lära sig de för deras eget bästa. Ja, jag erkänner jag kan snacka skit om folk ibland, men jag gör allt jag kan för att låta bli. För jag vet att jag inte mår något bättre av de.

puss o kram// frida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0