pluggpluggplugg

Igår va de som sagt amerikanskfotbolls träning. De var faktist riktigt kul även fast jag blev ensam tjej och kände mig ganska mobbad, haha. Men de är sånt som ändras. Kan ju också säga att jag inte är van med så sjukt mycket råhumor, men jag får väll leva med de. Gud vad dålig jag kände mig på vissa övningar, de va nästan skrattretande, iaf armhävningarna, men de kommer övas upp kan jag ju bara säga. Efter träningen så duschade jag, eftersom att varmvattnet är trasigt i området där vi bor. Sen fick jag skjuts ner till centralen av coachen och tog tåget hem.

Sen åt jag mat, pluggade tog de lite lugnt. Jag vet inte vad jag ska säga mer om kvällen än att det var riktigt kul. Kom dock inte hem förns vi klockan sex, ja på morgonen, efter en liten tupplur.

Idag har jag sovit och tagit de lugnt, städat mitt rum, tvättat och pluggat. Rolig dag liksom men jag väntar mig inte så mycket mer  av söndagar.  Imorron är det skola igen, har redovisning på  biologiiuppsatsen vi skrev innan jul. Sen har jag också nationellt prov i matte B, biologiprov, matte C läxa, fysikläxa och kemiläxa. Rolig vecka gott folk. Så jag måste tyvärr lämna datorn nu och sjunka in i skolböckrnas värld igen, deprimerande tanke.

puss o kram // frida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0