Life goes on

Snacka om att jag var trött imorse!! Helt sjukt! Men jag lyckades iaf vakna i tid till matchen även fast det inte riktigt gick som jag ville. Jag blir sjukt på mig själv när jag vet att jag kan ta en boll, jag vet hur jag ska göra men ändå gör jag det inte. Men jag vet att det beror på att jag inte har stått i mål sen slutet på september. Då är man ringrostig om jag säger så. Men vi kom till sisst trea i gruppen eftersom att vi vann sista matchen med 5-0. Men jag måste faktist säga att tjejerna som var ute på planen, det vill säga inte jag som stog i mål. Gjorde ett otroligt bra jobb!!

När jag kommit hem så åt jag middag, pluggade lite och nu sitter jag och tittar på top model, ny säsong idag!! hahah, ja jag
är beroende.

top model kallar, puss på ljumsken// frida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0