Let´s go!

Gårdagen var verkligen händelselös, jag tog det bara lugnt, slutförde en uppgifterna till en bok vi ska ha läst i skolan, inläming andra veckan efter lovet. Otroligt skönt! Senare på kvällen kom Julia hem med två av sina konfakompisar. Dom satt och pratade till halv tre, jag blev sjukt irriterad. Men sen blev dom tysta iaf så att jag kunde somna.

Idag börjde jag med att baka otroligt goda choklad muffinsar, det blev as goda!! Sen åt jag frukost och gick och solade. Efter det gick jag iväg på min fotbollsträning, de gick riktigt bra faktist plus att de var roligt så, en bra träning. När träningen var slut gick jag tillsammas med Isabelle till Form, hon skulle möta sin pappa och jag skulle fixa ett frikort. När jag kom dit träffade jag också Emma, hon hade varit på ett spinningpass. Efter det kunde jag inte hålla mig och gick in och gymmade. Måste få lite ordentliga muskler innan säsongen börjar så det var bara att köra. Sen gick jag hem och åt middag, klyftpotatis med kött och svampsås och fruktsallad till efterrätt. Riktigt gott!! Nu ska jag titta på film, tror att det blir "Definitly Maybe" den verkar as bra.

Imorron ska jag börja dagen med att gå och gymma,efter det ska jag till Sthlm på konfaåterträff! Gud vad jag har saknat människorna från konfan, det är helt sjukt!! Det går inte en dag utan att jag tänker på de, och hur underbart allting va!!

Just nu känns det bara som att jag saknar alldeles förmycket, jag saknar Lisa som är i Pourtugal, Sara som är i Egypten och Ebba som är i Åre. Jag saknar Amerikanska fotbollen och träningarna, jag saknar vanliga fotbollen. Som sagt alldeles för mycket. Men jag vet att dessa saker och människor kommer jag att få igen och det känns underbart. De stämmer så otoligt mycket att man vet inte hur mycket man värdesätter någon eller någont förns det är borta,och det är otroligt synd.

Ne nu ska jag bege mig in i filmens värld, ha det bra så länge, puss på ljumsken// frida


Kommentarer
Postat av: Becca

Hihi det var kul att träffa dig och alla andra igen :D <3

2009-01-05 @ 22:53:39
URL: http://lordagvarjevecka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0