Jag överlevde!!

Jag är så sjukt lättad så att det inte är sant, jag klarade av veckan!! Detta vr trots det faktum att jag hade feber både onsdag, torsdag och fredag, men de gick. Proven gick också jätte bra och jag är så sjukt stolt över mig själv! JAG GJORDE DE!!

Igår var det amerikanskfotbollsträning som gällde och gud vad bra de går. Visst så finns det andra i laget som sjukt mycket bättre än mig men jag känner hur allt bara går bättre och bättre. Sen är de ju alltid kul när man får komplmanger av tränaren. haha.

Sen stressade jag som tusan för att komma hem, äta, duscha, på med klänningen, möta kompisar och sedan till min pappas 50års fest.  Klänningen köpte jag föresten tidigare på dagen, innnan träningen. Jag har varit på väg att köpa den innan, på grund av påtryckningar från Christoffer men de har inte blivit av och det är jag ganska glad för. För när jag hittade den idag var den nedsatt från 599kr till 179kr. Snacka om att jag var glad! Den är helt underbar, ska se om jag får in nån bild på den under dagen. Festen blev iaf jätte bra, med många roliga tal och de var jätte roligt att Samantha och Ebba var där. De gjorde kvällen väldigt mycket bättre även fast dom sprang och serverade lite. Ne allt blev jätte bra!

Nästa helg så ska ag servera på en annan fest, vet inte riktigt vems de är men de ska bli roligt. Det roligaste är att jag får 500kr för det. Det vill säga attt jag kan lägga undan dom till Österrike istället för att spara på månadspengen. Det är as bra!

Idag tänkte jag att jag skulle försöka ta mig in till stan för att träna. Det är gratis på SATS, men eftersom att jag har varit sjuk så har jag inte kunnat utnyttja det. Men jag måste köra en gång iaf. Sen ska jag plugga kemi för jag måste få koll på den typ nu så det är bara att göra.

De va väll allt för nu, puss på ljumsken// frida

Kommentarer
Postat av: ida!(pipen)

Bra jobb på Brottningen!!

Det märks att du spelar Amr. Fotboll! Du har blivit grymt stark!!!! :D

2009-01-28 @ 21:30:48
URL: http://pipenhedquist.blogg.se/
Postat av: ida

hahahahaa jaa jag såg den--

han sa det till mig efter träningen också XD

2009-01-30 @ 12:56:21
URL: http://pipenhedquist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0