hoppa högt och skrika av glädje!

Jag är sjukt glad nu!!! Jag fick tillbaka mitt tyska prov VG+, jag är så sjukt stolt så jag vet inte vad, jag har varit glad hela dagen bara för provet och lite till, hah. Biologi redovisningen gick ochså sjukt bra!! Jag kom ihåg allting och jag svarade på alla frågor utan några problem. Happyhappyhappy!! Stog och pratade med lite folk innan då Helgi gjorde ett väldigt roligt uttlande; amerikanskafotbollsspelare behöver ingen hjärna! haha de ska han få ångra. Labbade med honom sen, jag kan ju säga att mina kunskaper inom kemin just nu inte är direkt på topp men jag ska plugga i helgen, måste ta mig igenom denna vecka först. Men de ska gå och efter de kommer jag att vara sjukt glad för jag kommer att klara de!

Nu ska jag än en gång plugga, byebye// frida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0