home again!

Nu är jag hemma igen efter gymmet, gud vad skönt det är! Gjorde av med 450 kalorier idag bara på crossrailen och löpbandet, nice. När jag kom hem var julgranen borta också. Känns nästan skönt att julen är över faktist, vilket känns lite konstigt men skönt. Men ja ska försöka få tag på Ida strax men först ska jag prata med Sara som äntligen har kommit  från Egypten!! Och Lisa är också hemma nu!! Sjukt underbart!!!!

Sen måste jag också delge lite detaljer från gårdagen. Svenskan var inställd så jag och Samantha gick ner till stan och köpte mocha och semla, otroligt gott!! Men lyckad som jag är måste jag såklart tappa årets första semla lite surt men Samantha orkade inte äta upp hela hennes så jag tog imot den med ett leende. Jag hade inte ens hunnit äta upp hälften innan jag tappade den. Men som jag säger om de mesta det kommer nya chanser, livet är inte över än. Jag tror faktist jag kommer att få tillräkligt med semlor i mitt liv iaf. Sen böt jag mitt USB minne som det blev kortslutning i dagen innan och gick till Stadium för att prata med dom. Den oranga färgen på deras kassar hade färgat av sig så mina vantar var oranga. Mina favoritvantar! Men jag får iaf en ganska bra ersättning, 50% på det jag köpte. Det vill säga 250 kronor i handen. De kanske låter sjukt mycket för ett par färgade vantar men min gammelfarmor hade stickat dom och det går inte riktigt att ersätta. Även fast dom vantarna inte går att ersätt för mig, finns det inte så mycket dom på Stadium kan göra nu mer än att ta bort påsarna och ge mig lite ersättning. Men aja, sen tog jag bussen till JB där jag träffade Ebba och satt med på hennes svenska lektion. Gud vad löst de va kan jag ju bara säga. Inte som på Katte heller. Hade jag tagit med mig en kompis som inte ens gick på skolan vet jag inte riktigt vad dom skulle göra. Iaf inte som deras lärare gjorde, han brydde sig knappt. Så jag satt med under lektionen och sen åkte vi tillbaka ner på stan. Jag träffade väldigt mycket människor jag känner, kännde vilket var riktigt roligt. Orkar inte sitta och räkna upp alla då dom är mer än 15pers. Ebba och jag tog vår vanliga runda in på hemköp och sedan mot någon av bänkarna i forumgallerian. Alltid lika mysigt! Efter det så gick vi runt ett tag på stan och sen åkte vi hem till Ebba där vi lyssnade lite på musik och jag fixade mig för att gå till Chrisoffer.

Jag kom till Christoffer vid halv åtta, sen som vanligt skulle ha varit där vid sju, menmen. Hos Christoffer väntade förstås han själv, Wille, Viktoria, Bec och Carmen as mys!!! Vi åt god mat och efterrätt. Sen tittade vi på The Ring, sjukt läskig men nu har jag sett den iaf. Ska bara klara av att se på tvån när jag har samlat mina krafter igen så att jag än en gång kan slå mina händer för ansiktet så hårt att jag får ont i näsan. Vid halv tolv fick vi skjuts in till centralen av Willes pappa, tacktack! Efter det tog jag tåget hem och som vanligt träffar jag stammis kunden på 00:13 tåget på fredagar, Philp. Så jag pratade med honom under tåg resan. Han betalade också min biljett, tack! Efter tåget stannat i Knivsta och vi hade hoppat av stog vi också kvar och pratade. Jag måste säga att Philp måste vara en av de trevligaste människorna på Katte !! Sen skiljdes vi åt och jag promenerade hem. Tog ett tag att somna då jag gång på gång skrämde upp mig själv men jag somnade väll nån gång vid tre eller så.

Det var min dag de, han med riktigt mycket grejer och jag är väldigt nöjd med dagen!! Jag har varit så sjukt glad denna vecka så att det inte är sant och det finns ingenting bättre än att vara glad om jag ska vara ärlig! Så nu ska jag sprida lite glädje, puss på ljmsken // frida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0