Happy face!!

Mina vantar ligger hemma hos  Katarina!!!!!!! Jag ä så sjukt glad så att det inte är sant! Jag var så ledsen igår för att jag trodde jag hade tappat dom att jag grät men dom är återfunna, JIPPPIII!!! Jag har också glömt att tacka alla underbara tjejer som var på middagen för att ni gjorde middagen så sjukt underbar, speciellt Katarina som var den som drog i trådarna, TACK FÖR EN UNDERBAR KVÄLL!! (och natt) haha

Idag åker Sara till Egypten, fy tusan vad jag kommer sakna henne, speciellt då hon är den som är helt införrståd i en lite konstig situation som jag har hamnat i nu!! Jag vet inte om jag kommer att klara att inte prata med henne innan skolan börjar. Men det får lösa sig, Sara ha det underbart i Egypten, och kom hem hel och frisk. För gör du inte det vet jag inte vad jag ska ta mig till!! ÄLSKAR DIG!!(utan fjortisljud). Ebba åker också bort idag, till Åre den lycko osten, jag vill också till Åre, kommer sakna henne grymmt mycket också, men jag vet att jag kommer att kunna ringa henne, då hon fortfarande befinner sig inom landets gränser.

Idag var jag och åkte skidor i Romme, jag det ligger sjukt långt bort men det är lite av en tradition i våran familj. De är gången kom också delar av familjerna jag var i Vemdalen med förra året också vilket var mycket trevligt. Det ända som inte var trevligt var kyan det var 9 minusgrader där, vilket gjorde att jag inte ens kunde röra mina tår efter tre åk. Och då skämtar jag inte. Det var lite för kallt för tt åka skidor i men det gick. Hade velat åka snowboard men pappa och mamma bestämde sig för att eftersom att jag fått nya stavar var jag tvungen att prova dom idag. Så jag åkte skidor. Jag ser faktist inte så mycket glädje att åka skidor i så pass korta backar som det är i Romme, för åker man ordentligt är iaf jag nere på tre minuter eller så. Efter det ska man stå och vänta in folk, sen stå i liftkö i tio minuter efter de åka upp för liften och sen åka ner. Hela de här kalaset tar cirka 20 minuter och av dom tjugo minuterna så åker du skidor endast tre. Där för tycker jag att det är roligare att åka snowboard på små ställen. Då tar det iaf lite längre tid att åka ned. Visst dom som åker skidor bra får vänta ite men inte så mycket. Så det är enigt mig mer värt. Men man kan inte ha allt, elleer hur är det dom säget.

Sen på vägen hem stannade vi på nått outlet i Avesta, Julia köpe skidhjälm och glasögon.Sen skulle vi äta på vägkrogen, men gud så äkligt det va!! Först tog jag spagetti och köttfärssås, men det var så äkligt att jag gick tillbaka med det. Och fick en hamburgetallrik istället. Det var inte heller gott, men är man hungrig så är man. Nöden har ingen lag. Sen tog vi oss hemmåt och pappa hämtade min telefon!! Äntligen har jag fått den!! Och den är perfekt gud vad glad jag är för den!! Så det kanske inte ha varit så svårt att lista ut vad jag gjorde under kvällen, flytta kontakterna, vilket är drygt men nu är det äntligen gjort!! Muisken fylls på imorronbitti! Sen under kvällen pratade jag lite med Ma,x också, haha det är ganska konstiga samtal vi har, måste jag säga men ack så roligt. Sen tittade jag igenom nya HM katalogen och hittade mycket fint blev väldigt sugen på att eställa lite grejer, orkar inte rikigt vänta tills de har kommit ut i affärerna men vi får se. Det finns ingenting värre än när saker som man har bästallt inte passar.

Jag ska också gratta CHRISTOFFER som fyller 17 år idag!! Klockan passerade just tolv så. GRATTIS SNYGGO!! :D

Nu ska jag sov så god natt, gott folk //frida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0