haha!

Kunde inte sluta skratta, min lillasyster kom just hem från en gudtjänst. Hon ska konfimera sig i sommar. Vet ni vad hon nästan skriker ut när hon kommer hem. "Jag blir så sjukt irriterad på att allt handlar om gud", sorry Julia men du kom faktist från en gudtjänst, i en kyrka.  Jag kanske inte ska hänga ut henne mer men det var en av de  konstigaste komentarerna jag har hört från någon som frivilligt går till kyrkan.

Mitt USB minne som jag fick i julklapp pajjade just, det blev kortslutning, roligt. Nu ska jag hitta på ett nytt sätt att få min bokrecention till skolan men det ska nog gå.

Imorron ska jag också göra mitt första besök på jb, ska bli kul att träffa lite folk som gick i min klass i mellanstadiet. Kände liksom att det var dags att ta mig dit nu, har tänkt på de utan att göra nånting av de sen i höstas nu, men nu blir det av. HAPPYFACE!!

Jag kan inte heller sluta längta till Österrike, kommer att bli så sjukt underbart!!!!!! Förstår ni att jag betalar 500kr för att åka till Österrike en vecka, med mat, flyg, säng allt inräknat. Det är sjukt underbart!!!

Med alldeles för många utropstecken i detta medelande avslutar jag nu, puss på ljumsken// frida

Kommentarer
Postat av: Amanda W

haha, jullan :) hoppas att allt är bra med dig :) puss!

2009-01-08 @ 23:06:03
URL: http://amaaandaw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0