Gott nytt år allihopa!!

Gud vad jag gjorde mycket igår, haha, hade så sjukt kul så att det inte är sant. Detta var helt klart den bästa nyårsaftonen hittils bortsett från att jag tappat bort mina favoritvantar och skämde ut mig lite, men ingenting som jag inte kan leva med. Ne, gårdagen var underbar. Sen vid klockan kvart över tre eller så, så hade alla åkt hem, jag gick upp till Sara och hämtade min väska och tog bussen hem eftersom att jag inte orkade sova i stan. De ända jobbiga me bussen var att den stannade vi AR, dvs underfär 4,5 km från mitt hus så det var bara att gå, men det är ingenting som jag inte gjort förut dock ska jag se till att vara lite mer klädd efter vädret nästa gång. När jag kommer hem går både mamma och pappa upp och frågar mig hur det är, men det gick bra ändå, tack vare min promenad.

Nu ska jag gå ner och äta frukostt sen ska jag plugga och sen får vi väll se vad som händer lite senare.

Puss på ljumsken// frida

Kommentarer
Postat av: katarina

dina vantar är hemma hos mig! bara att hämta dem. Tack för middagen! allt var uuuuuunderbart kul, bästa nånsin. puss

2009-01-02 @ 21:48:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0