full speed!

Kan ju börja det här inlägget med att säga att jag ändrade mig angående film val igår och såg Georgia Rule. Den var hur bra som helst!! Från början skulle jag ha sätt båda men så blev det inte jag pluggade matte istället.

Dagen började med att jag gick upp, big suprise men ändå. Sen gick jag med pappa till stationen för han skulle fylla på sitt tågkort så att jag kunde använda det idag. Efter det gick jag direkt till gymmet och smart som ag är hade jag glömmt mitt frikort hemma så det var bara att gå och hämta det. Efter det gymmade jag i en och en halv timma. AS SKÖNT!! Sen var det bara att springa hem för att duscha och byta om sen in till Sthlm. Träffade Sara, Empo, Lina, Maria och Isbelle på tåget också, trevliga tjejer! Sen skiljdes vi åt i Sthlm och jag tog Roslagsbanan till Tibble. Herregud vad roligt det var med åter träff!!! Först fikade vi sen gick vi till Tacobar och åt en Nachos tallrik. Jag som var as hungrig åt även en cheesburgare. Tjockis jag vet men varför inte unna sig lite av livets goda, haha. Ska inte skriva så mycket mer om den nu, gör ett ordentligt inlägg imorron istället.

På vägen hem träffade jag tjejerna som jag åkte med in till stan igen, lite läskit men otroligt trevligt. Sen åkte jag hem och så Definitly, Maybe med mamma och pappa. Denna film var inte riktigt lika bra som den som jag såg igår men helt klar godkänd.

Nu måste jag sova ska upp 06:20 imorron, för att åka till Gimo på fotbollscup. Ska faktist bli as kul!! Önska laget lycka!

Puss på ljumsken // Frida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0