en bra dag!

Idag var en så där bra dag då allt flöt på som det skulle. Tyska provet blev flyttat än en gång och tack gode gud för de. Jag hade glömt böckerna i skåpet under helgen så jag hade inte haft möjlighet att plugga nånting. Även fast jag gjorde ett litet försök med att vara på skolan redan halv åtta för att plugga. Visst det gick bra men man behöver mer än en timme på sig. Sen hade vi svenska och jag lämnade in min underbara bokrecention (vet inte hur det stavas). Sen kemi och efter det slutade vi fysiklabrationen var inställd (Och märk att jag skriver laboration istället för labb, för labb är faktist en fågel, interskämt) Så vi slutade 12:25 underbart, samma tid som jag gick upp igår, konstigt. Sen gick jag på stan med Samantha, hon köpte sin mocha men jag avstog de, inga sötsaker, onyttigheter eller mocha på ett tag nu. Jag ska vara duktig. Sen åkte jag hem, köpte en ny kalender som är underbar. Man ser hela veckan. Jag behövde de så att jag kan planera ordentligt. För just nu finns det iingenting som mitt liv behöver mer än lite struktur och en riktigt bra frisör. Jag måste göra nånting åt mitt hår nu. Det är inte okej och sjukt slitet. Jag som trodde att de var okej att föna håret varje morgon men nu är det slut på de. Inpackning två gånger i veckan, fixa klipptid, inga värmesaker i håret, träborse istället för plasborste. Och för ovanlighetens skull så är det mamma som har bestämmt det. Och tack för de för då behöver jag inte betala för nånting av de.

Efter mitt kalender inköp ringde Ebba och underande om vi kunde ses men de gick ju inte då jag precis skulle ut och träna. Vilket var sjukt tråkiigt, jag hade verkligen velat träffa henne idag, men man kan inte ha allt, så är de.

Nu har jag kommit ut från duschen och tar en paus från pluggandet, ska ner och äta vilken sekund som helst.

Jag har också kommit på att min blogg är sjukt tråkig. Jag måste in med fler bilder och fixa en ny design. För den jag har nu är inte riktigt okej.

Nu är maten föärdig så puss på  ljumsken// frida

Kommentarer
Postat av: ebba

ja jag ville ju träffa dig :O får ses i veckan! :D <3

2009-01-12 @ 18:49:41
URL: http://ebbaslebbaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0