160109

Kan ju börja med att säga att träningsvärk är inget att skratta åt. Jag har enligt Saras uttalande sett ut som en gravid kossa när jag går ner för trappen de senaste två dagrna och det är inte okej. Men snart lär de bli bra iaf hoppas jag på de.

Vi hade läxförhör på biologiläxan idag, jag hade missat att vi skull ha ett förhör men jag kunde allt ändå. Stolt, haha! Hade jag bara  gjort hela kemiläxan också hade skoldagen varit fulländad, men man kan inte få allt här i världen.

Vid luch gick jag och mötte mamma vid hennes jobb och gick sedan mot stationen. Skulle till sthlm för interjuv iaf, jag som hoppades på Uppsala men så kan det va. Så jag åkte två våningståg till Stockholm med mamma. Och gud vad jag hatar dom tågen, det är trångt, lågt itack (kan också bero på att jag är ganska mycket längre än en medel svensk, men åndå), det var skramligt, man måde riktigt illa och det var absolut ingen plats att tala om för fötterna. Ne, dom tågen gillar vi inte! Sen kom jag till intejuv vid tre precis, pappa var sen som vanligt och kom inte förens kvart över men det var inget oväntat. Allting gick bra bortsett från att jag hade missat att fylla i två papper, aj! Men jag ska fylla i dom under helgen och sen skicka dom på måndag.

Sen åkte vi hem, mamma, pappa och jag, och åt sushi, namnam! Sen har jag tagit de lugnt under kvällen, tittat på "Let´s dance", "Samantha" (ett nytt sjukt bra program) och avslutade kvällen med "Run away bride". En bra kväll helt enkelt. Imorron har jag amerikanskfotbollsträning, men jag vet inte riktigt vad jag hittar på efter det.

puss så länge// frida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0