sport lov

Gud vad skönt att det är sport lov måste jag säga, det är helt underbart!! Jag har hittilss gjort as mycket saler under lovet men jag har ändå tagit det ganska lugnt, underbar konbination. Igår va jag och tränade med Samantha på kraftkällan på dagen sedan så åkte jag hem och hade fys träning med fotbollen. De va faktist en otroligt rolig träning vilket kan bero på att alla va väldigt glada men de gills starkt.

Idag vaknar jag och allt är frid och fröjd tror jag men jag har ställt klockan på en timma försent så jag missar amerikanskfotbollsträningen på morronen, gud vad jag är arg på mig själv!! INTE EN BRA START PÅ DAGEN!! Nu ska jag gå och lägga mig igen och vara sur så

byebye// frida

Kommentarer
Postat av: ida!(pipen)

haha jag kände att det enda jag fick uträttat på den träningen var att le som en jävla tönt:P

haha...

"glada Ida" wihooo:P

2009-02-19 @ 20:36:00
URL: http://pipenhedquist.blogg.se/
Postat av: sofia

sv: haha ja vill hem! :P

2009-02-20 @ 18:43:08
URL: http://sofiaell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0